Dagens ridpass - En väldigt pigg och glad unghäst!

Tja! Står i vh och väntar på bussen som går till älskling, för tio minuter sen stod jag utanför stallet och väntade på bussen hit! Går så sjukt fort att åka. Tog en kvart från skolan liksom. Iaf, dagens ridpass, Nicole kom med sitt sto till mitt stall, skulle precis hoppa upp på honom
när dom kom, Albin blev helt tokig då. Då kom hans fullblodsnerver fram, jag kunde inte hoppa upp på honom, hans huvud flög åt alla håll och han stod och trippade. Men lugnade ner sig efter nån minut. Han var väldigt pigg idag, galopperade på stället, sen när vi skulle ner för en backe började han bocka osv. Men när vi kom ut på plan mark så blev han lugn igen. Nicole och jag skrittade bara faktiskt, vi pratade en massa! Bland annat om Oscar som hon ev ska rida på när han kommer. Red i ca 1 och en halv timme, riktigt mys! Slänger upp bilder senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0