Helt ensam en fredagkväll

Tja! Sitter i min säng och har precis skrivit klart gästlistan till min 18års dag. Fick i uppgift att skriva en lista av pappa då jag fyller år om lite mindre än 3 månader. Men det är mycket annat som ska planeras innan, min älskade pappa och hans tjej monica ska gifta sig så vi ska ha stort bröllop på midsommar då det är deras årsdag. Vi ska planera massa med kyrka osv sen ska vi beställa en cateringfirma också. Sen tar två av mina syrror studenten i år också så då är det två fester som ska planeras.
Och sen min 18års dag. Så jag håller med, det är dags att planera.
Så jag ser fram emot sommaren faktiskt! Kommer få en bra start på den! Först alla dessa familjefester sen åker jag till magaluf och exakt 3 månader idag! Flyger på fredagen den 13!

Tidigare ikväll så har jag faktiskt varit iväg och tränat! Riktigt skönt att få röra på sig!
Och nu dom senaste 2 timmarna har jag varit helt själv.
Skönt att vara lite själv ibland! Näe nu ska jag kolla lost sen ska jag sova då jag ska jobba imorgon mellan 11-17
Sen ska jag på konsert efter!
Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi på söndag (om jag hinner blogga) ska provjobba på ett annat jobb då.
Ska bli kul!

Ha det bra!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0