Lite inlägg på senaste!

Tja! Dom ringde ju från jobbet i måndags och ville att jag skulle jobba, så jag åkte in och jobbade. Sen frågade dom om jag ville jobba tisdagen också, så jag tog en tiden. Sen på tisdagen frågade dom om jag orkade jobba onsdag och torsdag också, vilket jag tackade ja till. Sen igår frågade dom om jag kunde jobba till 10 istället för 9 idag och den extra timmen tog jag också. Sen ringde dom från jobbet för ca en timme sen och frågade om jag kunde börja jobba vid 12 men jag sa att jag kan komma in vid 2 då jag ska till banken innan och skriva över min lön till mitt konto. Fick nice lön den här månaden också!
Snart blir det nya ridstövlar!
 
jag och älskling - bild från Smögen.
hade 6 månader igår, Älskar dig!
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0