Under lovet har jag..

Hej! Har inte bloggat så mycket under lovet men jag har inte orkat.
Har bara chillat i stora delar, varit med brudarna och älsklingen.
Fredagens fest spårade såklart ur, blev lite mycket från allas sidor. Ellan spårade, bea, johanna, jag! haha fyfan men kul var det. Tror att jag va hemma vid halv 3 tiden. Mådde skitbra under hela kvällen sen när jag klev ur taxin här hemma slog allt till, benen blev spagetti. Öppnade dörren och gick upp å somnade med alla kläder på, mr guld fick sköte resten. Inte kul eller okej att det blir så men jag har ingen aning om vart det kom ifrån att det blev så illa. Hade ätit jättebra innan festen, men man har sina dagar när man inte tål alkoholen alls. Och i fredags var det min tur.
Tog bara bilder på ellan och rinne så ni får en, alla ser likadana ut!



Lördagen, vaknade upp törstig som jag inte vet vad! Började dagen med att vara bakis.. Låg i soffan med älskling och tyckte synd om oss själva, haha bakis som fan. Pappa och Monica åkte in till stan för att äta middag och gå på bio så vi gick och handlade tacogrejer. Så vi käkade en riktig mysmiddag här hemma. Åt även glass och bär till dressert. Sen satt vi nere i vardagsrummet och åt lite tacochips och dippade de i tacosås, bara pratade och myste. Sen somnade vi båda i soffan till en film senare på kvällen, rikgit mys.





Söndagen, vaknade av att älskling pussade massor på mig. bästa! Sen låg vi kvar i sängen ett tag, sen började jag städa lite på mitt rum. Sen gick vi ner och åt frukost. Tog en dusch sen åkte vi till farsta centrum för att kolla på lite kläder osv. Vi åt lunch i farsta sen åkte vi hem till mr, kollade på tv bara. Somnade vid ca 12 tiden.

Måndag, Skulle ha följt med älsklingen till läkaren men dom hade ingen tid så vi skulle tid på tisdagen istället. Så hela måndagen låg vi i soffan och kollade på film, riktigt skönt! Åkte hem vid halv 6 tiden. Åt middag sen drog jag och tränade basket, rikigt kul! Rätt många på träningen så vi hade högt tempo och kunde göra bra övningar.
Efter träningen åkte jag hem till mr och sov.

Tisdag, Gick upp vid 9, åt frukost sen åkte vi till läkaren. Efter de så åkte jag hem till madde och alex, tittade på dreas nya lägenhet! Blir så sugen! Snart kanske det är min tur också ;)
Nej men lägenheten va fin! Vi drog till länna och åt chinamat sen åkte vi till coop och handlade så vi kunde baka bullar, sen kom även bea hem till dom så hon hjälpte till å baka. Eller ah, hon smakade bara den lilla slynan!
Bea och jag åkte hem vid 5 tror jag, drog till maxi och handlade sen gick vi hem till bea och hade myskväll bara vi två, rikigt mys! Som det ska vara!



Idag, vaknade vid 9 då bea släppte in sin vovve i rummet. Hon hoppade på mig och började slickas i ansiktet på mig. Men bea skulle dra å jobba så jag gick också upp. Åt frulle sen åkte jag hem, och nu har jag varit hemma nån timme, ska börja städa på mitt rum är fortfarande inte klar haha.
Har hållt på ett par dagar (a) men orkar inte göra klart, visst det är bara kläder som ska plockas upp från golvet och som ska tvättas. och hänga tillbaka alla kläder som jag bara har prövat och som jag sen slängt i min stol.
nej men det är väl dags att jag börjar!

Hörs sen!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0