Feg person

Har fått ännu en kommentar av hon/han som kommenterade mikkis blogg för nån dag sen.

Svar: Jag vet inte vem du är men både jag och mikkis antar att du är ifrån klassen då vi bara har gemensamma vänner där ifrån. Och du läser ju båda våras bloggar. Men jag börjar tro mer och mer att det är en viss person, ska få hjälp att kolla upp ip-adressen och är det den jag tror att det är blir jag besviken, att den inte kan säga vem det är och direkt till mig och inte så nån jävla blogg. Tycker att det är väldigt fegt. Kanske är den personen avundsjuk?? vad vet jag. Men du vet att han är o? vad det nu menas. Så det låter som att du känner oss rätt bra så varför inte skicka ett sms istället än att kommentera här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0