Nu blire godnatt

tja! Sitter vid datorn på kontoret ska gå och lägga mig när jag har skrivit några rader. Måste komma igång med bloggandet. Har en kommentar jag ska svara på också, det kommer! Har bara inte haft tid. Men som sagt det kommer. Idag drog jag hem till mr efter skolan, vi har bara legat och chillat, sen åt vi god middag också.
kom hem vid halv 9 sen har jag kollat på tv med pappa och budat på lite nya ridptylar, kanske ska ta hem oscar nu i vår inte säkert än men det är så kul att kolla och buda på fina saker!
oj nu börjar klockan bli mycket ska upp och duscha imorgon innan skolan! Kom på nu också att jag inte har packat några grejer jag ska ha me till mamma!! panik. Så jag måste avsluta nu.
Kommer vara helt död imorgon annars.
Får se om jag bloggar under skoldagen annars gör jag de när jag kommer hem till mamma.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0