Fucked up!

Fyfan, jobbade till 4 igår så åkte jag hem till jennifer å firade henne och madde.
Dom hade släkt och vänner där, supermysigt! Dom har verkligen superhärlig familj sen var ju älskling och brudarna där också så det var kalas. Vid 11 drog vi till brassan då ingen pallade dra in till stan.
Hamnade på södersjukhuset inatt också.. Åkte där ifrån till madde och alex sov där en kvart på soffan sen drog jag till jobbet.
Jag va vaken i 31 timmar innan jag kom hem och fick sova några timmar.
Så är rätt seg just nu!
har precis badat med mitt hjärta vi ska baka paj nu och kolla på film.  Imorgon blir det stallet och ev åka upp till landet.
 
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0