Räkor och mys!

Hej! idag ska jag med syrran ut till hennes stall. Albin får stå idag. Ska rida igenom honom helt imorgon istället. Ska även på middag hos farfar imorgon! :) ska bli mysigt!
Sen blir det landet nästa vecka! Ska bli så jävla mysigt! Fan jag har inte gjort ett skit i sommar, bara jobbat och varit i stallet. Sen några sköna dagar i smögen såklart!
Sen var jag på grönan med madde, älskling och alex i lördags, riktigt roligt!
Igår jobbade jag, 12-18 fett skön tid! Så köpte jag lite räkor och mys till mig och plutten!
idag ska jag som sagt med syrran till stallet sen ska jag städa, imorgon kommer pappa hem, men en liten kattunge! Han är sååå söt!
När nu ska jag städa lite!
 
 
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0