day 03 – your parents

Mina föräldrar, är skilda sen ca 9 år tillbaka.
Vill fortfarande att dom ska vara gifta och att vi bor ihop, hela familjen. 3 barn, mamma och pappa sen lilla vovven. Riktig svensson familj liksom. men näe.. inte riktigt.
 
Min pappa dåra!
Han är världens bästa! Han älskar att träna, vilket han har gjort i hela sitt liv.
Han har varit hockeytränare i väldigt många år, dock inte nu. Han slutade för 5-6 år sen. Han fick faktiskt en förfrågan av Aiks A-lag om han ville bli tränare där. Men pappa tackade nej då vi va rätt små då och han aldrig skulle varit hemma. Han är egenföretagande innom skolor och jobbar som målare.
Han är en sån person som alltid vill ha alla nöjda, hela tiden! Han stressar och stressar för att alla ska få sitt!
Min pappa är helt enkelt bäst!
 
pappa och jag, spanien 08
 
Min lilla mamma!
Hon är som hon är, en liten bitch! Men också världens bästa! Hon kämpar på med sitt!
För ca ett år sen tog vi upp kontakten igen efter ca ett års tystnad.
Hon är nyskild och håller på att sälja lägenheten. En väldigt stark person! Kan ju bara säga att jag ångrar att jag inte hade kontakt med henne under ett år. Att jag inte stannade kvar och kämpade!
Men det har vi lagt bakom oss! Ni blickar vi bara framåt!
Vi träffas inte så ofta då hon bor på andra sidan stan. Men vi ses ibland, när vi har tid och då är det perfekt! Älskar mamma och dotterkvällar!
 
 
Måste säga att jag är väldigt stolt över mina föräldrar och att jag älskar dom väldigt mycket!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0