Bakat osv

Hej på er, har haft en helt okej dag. Är trött som fan nu. Skoldagen va helt okej, inget speciellt liksom.
Kom hem vid 4 tiden, har dampat lite med storebror här hemma. Vi har bakat kladdkaka och jag har pluggar idrott och matte och även hygien som jag har prov i imorgon.
Kladdkakan med bra iaf. Kladdig som det ska vara. Brukar alltid faila på den biten. haha.
Efter de skulle jag å maja till stallet men vi pallade inte. Men vi ska ses i helgen å åka till hööks och hästbiten, ska kolla på schabrak och ridbyxor så vi får se vad jag får med mig hem.
Ska troligtvis köpa en pannband idag eller imorgon också. Bebis ska bli fin när han kommer!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0