Fika med Linnea

Hej! håller på att fixa mig, ska åka till farsta och fika med linnea. har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli kul! Sen ska vi hem till henne och bara umgås.
Imorgon är det fredag igen, då ska jag och älskling laga mysmiddag. Vi ska laga en maträtt till varandra. Jag ska även jobba på lördag, natt å grejer så det blir lördag till söndag jag ska jobba. Men bra betalt hoppas jag på!
Ska ha dreamteam på jobbet, jag mikkis, max och robin och en randombrud men vi räkar inte med henne ;)
Aja nu ska jag fixa vidare.


här har ni även dagens klädval!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Tack gumman! :-) <3

2012-03-01 @ 14:32:19
URL: http://malinnnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0