Frågor och svar

Läste nyss bellas blogg och hon hade svarat på massa frågor, 60st.
Och eftersom att jag inte har något å göra ska jag också passa på att svara lite.

1.Hur gammal är du om fem år?

hela 23 barre!

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mamma

3. Hur lång är du?

172cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

nån randomfilm som gick på tv igår.

5. Vem ringde du senast?

hem

6. Vem ringde dig senast?

Sofia

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Nee jag är ledig imorgon :D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

olika

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda

10. När såg du senast din mamma?

idag vid halv 3 tiden.

11. Vilken ögonfärg har du?

grön/blå

12. När vaknade du i dag?

vid halv tio

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

att häxan jag alltid drömde om skulle komma hem till oss.


14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

oj, det vet jag inte, men nå roligt antar jag ;)

15. Hur stor är din säng?

min säng är 120 och världens skönaste!

16. Har du stationär eller bärbar dator?

båda!

17. Sover du med eller utan kläder på dig?

trosor bara.

18. Hur många kuddar har du i sängen?

fyra stycken

19. Vilken är din favoritglass?

ben and jerrys.

20. Vilken är din favorit dessert?
olika haha :)

21. Kan du spela poker?

haha näe.

22. Tycker du om att mysa/kela?


absolut.

23. Är du en beroendemänniska?

ahrå, min iphone är jag beroende av, är dock trasikg
så jag håller på att gå under!

24. Har du någonsin åkt ambulans?

näe inte på riktigt.

25. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet såklart.

26. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder och sallad haha!

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

big brother just nu iaf

28. Vad har du för ringsignal?

nån jävla låt.

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

tror mamma har dom.

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

mina rosor jag fått av älskling.

31. Flirtar du mycket?

Men pojkisen ja!

32. Kan du byta olja på bilen?

kanske haha!

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

näe har inte körkort.

34. Läser du dagstidningen?

det händer väl.

35. Dansar du i bilen?

Haha självklart!

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Linn, sjukt bra lärare!

37. Vad lyssnar du på just nu?

Someone that i used to know.

38. Har du varit med i tidningen?

japp

39. Vad är det konstigaste du ätit?

de vettefan.

40. Vad är det för färg på din tandborste?

hemma hos pappa: Orange/gul
hos älskling: blå/vit
hos mamma: Rosa

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Nån av tjejerna eller storebror

42. Har du någon piercing/tattoo?

vanliga i öronen, och idustrial. tattoo - Storebror på ryggen.

43. Din största vinst?

oj, tror att det var i Frankrike faktiskt.

44. Civilstånd?

Upptagen

45.Hur vill du att din kille ska vara?

han är perfekt som han är!

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?

oj, facebook, blogg.se , hastnet, bukefalos, massa bloggar osv.

47.. Är du fåfäng?

fan är de?

48.Ångrar du någonting du gjort?

oja.

49.Vilket är ditt drömjobb?

oj blandat, vill bli både kock, polis och även ha eget företag (utbildning av travare)

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

häst, hund, katt, kaniner, hamster, fisk.

51. Svär du ofta?

ja!

52.Vad har du ätit i dag?

Frukost och en sallad till lunch.

53.Vad gör dig glad?

oj, mina vänner, pojkvännen, familjen, lilla vovven och fritid!

54. Vad ska du göra i helgen?

ta det lugnt, och gå på arbetsintervju!

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?

oj, haha minns nog inte de!

56.Favoritlåt?

nån av lars låtar.

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Absolut.

58.Vad har du på dig just nu?

svart linne och gråa mjukisar.

59.Vad är klockan just nu hos dig?

20.18

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

jadå, tidsfördrivande också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0