Ny duschad!

Hej på er! Sitter i sängen i handduken och håller på att torka.
Har precis dushat, älskling åkte för ca en timme sen. Han skulle hem, vi skulle ses imorgon igen tror jag.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta lite glass och titta på film.
Imorgon ska jag jobba mellan 11-17 sen ska jag hem och träffa tjejerna.
Sitter och smsar med hanna och evelina just nu om hur vi ska göra imorgon. Våran tanke är att vi ska mötas upp i vh imorgon, jag hanna, hannas syrra, evelina och hennes kompisar och linnea. Sen ska vi hem till mig och fixa oss/föra lite. Sen ska vi på fest allihopa! Ska bli jätteroligt!
Näe nu ska jag klä på mig lite rena kläder och lägga mig under täcket å kolla på nån film. Romeo och julia kanske, hmm.
Aja!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0