Hos älskling

Tja! Har precis kommit ut ur duschen, vi duschade i typ en halvtimme! Riktigt mys! Ska göra en kvällsmacka sen ska vi krypa ner i sängen! Älskling ska upp tidigt imorgon, ska börja på nytt jobb! Så han ska upp vid 5. Själv ska jag också upp tidigt då jag ska åka till hammarbysjöstad och skriva på ett papper på Coop, ska börja jobba där. Riktigt kul! Mycket bättre betalt än burger king, men ska ha kvar de också. Alltid bra med flera jobb :) har inte så mycket mer å säga. Än att jag va i stallet idag, fick höra massa tjat om att jag ska ta över Albin! Eller tjat ska jag inte säga, är jätteglad att hon vill att jag ska ta över hennes häst liksom! Betyder att hon tycker jag är duktig liksom :) Näe nu ska jag klä på mig! Hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0