Skola och tre hästar!

Hej på er!
Idag var det skola, riktigt skönt!
Efter skolan hakade jag och jenny med madde till hennes pommaq på Ekeby.
Shiiit va fin han e!
Diggar verkligen den hästen, fick rida honom efter att madde hoppat honom barbacka 120cm! Hon är bra sjuk asså, förstår verkligen varför hon har sånt självförtroende i hoppningen, pommaq hoppar allt hon styr på!
Jag fick som sagt rida honom sen, och jag frågade madde om de var godkänt efter, och hon sa att det var mer än så! Riktigt roligt! Ska me henne ut på torsdag igen.
Sen provred jag två hästar i tungelsta idag också, en 4åring och en 21åring. Två helt olika hästar, 21åringen va som en 4-5åring i tempot. Lite stel men pga åldern såklart.
4åringen va lite segare. En gammal problemhäst. Kan vara kul!
Här har ni dagens bilder!
 
 
 
 
 
Sjuktduktiga!
Ska bli kul att fota dom på torsdag när de ska hoppa bana!
Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0