Hahah! Älskar svartsjuka människor!

Det är ju inte konstigt att han har vilat hela sommaren? En häst som precis är inriden SKA vila några månader. Nu vet jag inte vad det är för stam o.s.v. på den men 25000 är inte mycket och går dom med på delbetalning kan jag tycka att det är lite fräckt att pruta också...   
 
Svar till svartsjuk anonym!
Lilla du, att det är konstigt att han har vilat hela sommaren har jag inte sagt.
Han är en unghäst som är inriden, men fortsatte att växa och då måste man avbryta ridningen och låta hästen växa klart! Men är en häst inte i kondition brukar man kunna få ner dom i pris. Men du kanske inte visste det? Nu gör du! Du får tycka precis vad du vill! Men jobbar man som inhoppare och bara får några tusen i månaden, och ska samtidigt flytta hemifrån så är 25000 inget men får fram på 1 sekund. Men vet du vad jag tror, jag tror att du är svartsjuk. fine, mig kvittar det, för jag skiter i vad du tycker! Jag kommer troligtvis att köpa honom till ett kanonpris! Sen ska jag utbilda, träna och tävla så han kommer bli värd minst 60000! Och blir det inte honom så kommer jag fortsätta leta efter en unghäst som jag ska utbilda på egen hand. Jag har gjort det förut och kommer att göra det igen. Men åter det vi pratade om, jag tror bara att du är svartsjuk att jag troligtvis kommer att köpa en riktigt snygg unghäst för ett billigt pris! 
 
Fan vad irriterad jag blir på folk som inte har något liiiv!
Men lite roligt är det att folk är svartsjuka också!
 
 
Nu blir det en dusch, utgång ikväll!!
Puss och kram
 
 
 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0