På senaste

har jag.. jobbat, börjat på min praktik som är på Grodan, lyxrewstaurang på Östermalm. Jag har även provridit en ny häst. Gjorde det i Söndags men fick reda på igår att en annan tjej ska köpa henne nu. Men det känns okej, ska nog inte ta första bästa häst ändå.
Sitter och kollar en del just nu, har hittat en, en problemhäst! haha! Får se hur det blir.
Hon är jättetrevlig men så fort man tar henne i munnen så reser hon sig. Men jag tror att hon kan vara ett roligt projekt! Nog om hästar!!!
Har inte gjort så mycket på senaste. Jobbade två dagar den här veckan.
Lön  nästa fredag, ska köpa ny vinterjacka då.
De e najs!
 
Orkar inte mer nu!!! Hejdå!
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0