Mitt älskade rum

Gud, mitt rum. Fan vad jag älskar det! Städade det idag, tvättade mina sängkläder, nu är det fräscht igen. Kollar på burlesque , har tända ljus och bara njuter. Kissen är här också, han sover alltid med mig. Min tuss. Om man återgår till mitt rum då som detta inlägg handlar om så.. Betyder det faktiskt jättemycket för mig, tänk alla grejer. Alla prylar har en historia bakom sig.
Jag älskar hela mitt hus men just mitt rum är så speciellt, haha känner att dehär inlägget är lite udda men hade inte så mycket mer att skicka om just nu, att jag har saknat mitt rum och nu när jag har flyttat tillbaka till mitt flickrum känns det jättebra, dock väldigt ensamt ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0