Lite skillnad, då och nu!

Handlar det om mognad? För ca ett år sen hade jag inte varit i stallet fram till 8-9 en fredag/lördagkväll. Igår kom jag hem vid 11 tiden från stallet och idag vid 9. Frågan är vad det handlar om? Är det mognad? För ett år sen hade jag varit på en fest i dehär laget. Visst det är inget fel på varken stallet eller att festa. Båda är sjukt roliga saker.
Självklart blir man sugen ibland på att dra ut och supa på helgerna. Blev det idag när jag åkte hem. Tänkte: ska jag bars ta nån öl. Men näe, åkte hem till pappa. Har kollat på film med honom. Nu ligger jag i sängen, ska sova. Upp vid nio imorgon. Ska till stallet, icke bakis. Förstå vad skönt!
Bild från idag, rocke och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0