Nybäddad säng, film och ljus!

Som sagt, tvättade mina sängkläder idag, ligger i dom nu. Så mysigt! Samtidigt jag kollar på film och har tända ljus. Har dukat upp med hela Apoteket bredvid kuddarna, haha är man förkyld så är man. Har fått i uppgift av pappa att fixa min praktik imorgon, har även börjat småplanera studenten. Sen imorgon måste jag ringa trafikskolan. Så skönt att han stöttar! Både med pengar och peppning! Men just körkortet är han villig att betala då det är viktigt! Håller med honom helt!
Näe nu ska jag kolla på filmen.
Godnatt på er, puss


Kommentarer
Postat av: Tilda Edin

Hejsan! Superfin blogg!
Haft en bra Onsdag?

2013-01-16 @ 17:56:09
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Lokbrá frá Hárlaugsstödum

Heyyy kika gärna in och svara på min fråga, vore superkul :D Finns i senaste inlägget.
Natti natti ^^, kram!

2013-01-17 @ 00:03:10
URL: http://lokbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0