3 hästar senare

Hellu, sitter i soffan hemma hos Lotta. Har precis ätit middag haha. Är jättetrött just nu. Har ridit 3 dressyrpass idag, är rätt slut i benen nu.
Red kotten först, jättepigg idag, lite studs å släng men lyssnade bra och gjorde de jag bad honom om. Lika mjuk och fin i bägge sidorna. Red honom med snodd och det gick jättebra, va länge sen men tror faktiskt att han behövde de stödet idag.
Nighten: superfin idag, gick verkligen jättebra, fin i vägge sidorna han också, börjar bära sig väldigt bra i traven, red faktiskt också honom med snodd, vilket jag gjorde helt rätt i. Gick superfint med snodden, han behövde de stödet i traven.
Rocke: red kanske 20 min dressyr nere på ängen idag, eftersom att han går barfota under avelssäsongen så underlättar det för honom att ridas på ängen. Duktig som vanligt, kände mest igenom honom idag. Kändes fin, framåt och positiv som alltid, red genom skogen tillbaka hem.
Nu håller jag på att somna, blev Inge bra kort på mig å kotten idag. Men han fick också ha ljusblå outfit, Nighten orange och Rocke ljusblå. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0