Ett par toppendagar i norr

Hemma igen, både bra och dåligt.
Har varit riktigt nice att vara där uppe, jag pappa och brorsan + dogsen å kissen.
Men ska bli skönt å jobba i helgen, då vet man att man blir iaf lite gladare den 15 när lönen kommer.
Ikväll ska jag träffa Mikaela, vi ska smida lite planer. Kommer bli så jävla grymt!
Sen ska vi ev hem till allos föräldrar, dricka lite vin och snacka lite skit med vännerna. 
Måste dock förbi handen po ska ev köpa åt oss. 
Men vi får se, robin skulle ringa mig efter han har ätit. Så får vi se vad som händer.
Orkar faktiskt inte skriva mera nu men slänger upp två bilder från mina trevliga dagar på landet. 
 
 
 
Puss och kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0