Bara för att

Var är du född? Nacka bb Hur gammal är du? 18år Vem är du? Alma Ekström Vad vill du bli när du blir stor? Polis ev egen företagare Hur vill du bo när du blir stor? Stort Hur ser din framtid ut? oj, ljus hoppas jag Hur gammal är du om 10 år? 28, nästan 30.. Vad gör du då? jobbar och lever livet Vad tycker du om att gifta sig? vettefan Har du några piercingar eller har du haft? 2, tungan och industrial Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans Har du sovit bredvd någon från motsatta könet? ja Din bästa egenskap? oj vet inte Din sämsta egenskap? hmm, lite för ego ibland Vad tycker du om med dig själv? fett skön brud Är du dag eller nattmänniska? natt Vad är den finaste färgen på ögonen? oj, bruna tror jag. beror på hårfärg osv Är du i ett förhållande just nu? nej. Är du oskuld? nej Tror du på kärlek vid första ögonkastet? absolut! Vad för sorts killar faller du för? olika faktiskt När hade du sex senast? typ en månad sen Har du kysst en kompis någon gång? ja de klart! Har du gjort något med en kille som haft tjej? näe de hoppas jag inte Vem vet allt om dig? ingen Vem skulle du vilja träffa just nu? Storebror Vem saknar du mest just nu? mitt x Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? vet jag inte haha. Vem krama du senast? pappa Vem står dig närmast? det vet jag inte. Vem vill du träffa oftare? mamma Vem ringer du när du är ledsen? mikaela eller pappa Vilka finns på "inkomna samtal"? dom jag oftast pratar med Vilka namn finns i smsinkorgen? typ samma Vem ringde du senast? Elin von gerber olander Vem smsar du oftast med? vet inte Vad stod det i senaste smset du skickade? hahah! till johanna: fan va segt.. lite folk eller? Vad har du för bakgrundsbild? en text Vad står det på anteckningar? filmer, jobbtider osv Vad har du för mobil? iphone 4s Spelar du wordfeud? nej Spelar du temple run? nope Snusar du? nej Har du snott något från en affär någon gång? aldrig Brukar du röka? ja Har du tagit droger? aldrig Har du blivit jagad av polisen? inte jagad Har du druckit så mycket att du spytt? jaa förfan Dricker du alkohol varje helg? nej Skulle du kunna testa droger? näe inte nu iaf Har du varit i slagsmål någon gång? ja Sover du med dörren öppen eller stängd? öppen Tror du två ex kan vara vänner? kanske ,kanske inte Skulle du vilja vara berömd? ja, men isf på mitt sätt Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? ja, elin haha Brukar du tänka innan du talar? inte alls Känner du någon som är oskuld? ja Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? absolut Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? dom skulle väl bli glada att jag kom hem Tror du andra tycker illa om dig? säkert Kan någon ditt lösen till fb? nej Vilken är din favvo serie? One tree hill Vad händer i helgen? jobb, ev fest, hästarna elitloppet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0