Att ha bra kontakt med sitt ex

Har tänkt på en grej.. Dedär med ex är inte min starka sida. Jag vill helst inte vara själv men nu är det så. 
Men varför inte ha bra kontakt med sitt ex? Jag menar man har så mycket å prata om ändå. Tycker själv att om man ska göra slut så bör man hjälpa varandra igenom det (om man gör slut och väljer att fortsätta som vänner dvs) 
Jag och Daniel är inte osams, och det har vi inte varit under dom här snart 8 månaderna heller. Men vi har knappt pratat med varandra. Och det är synd.. Men nu på "senaste" har vi pratat lite och jag tror faktiskt inte jag har mått såhär bra sen vi gjorde slut. Sen har vi bara pratat lite allmänt och inte om nå jobbigt. Lite minnen osv. Och det har verkligen känts bra nu i efterhand :) 
Laddar upp min favoritbild på mig och Daniel 
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0