Är det söndag så är det!

Så är det! Söndag = vilodag, haha. Har faktiskt inte orkar blogga nå seriöst idag. Har i stort sätt legat i sängen med min prins, kollat på film och bara umgåtts. Har inte träffat honom på en vecka så vi har verkligen inte gjort något. Har knappt lämnat huset, vi va på en hundpromenad och köpte pizza vid 5 tiden. Men som sagt.. Är det söndag så är det. Imorgon är det måndag, ny vecka ny start brukar alla säga. Jag ska rida goggi imorgon, jobba som vanligt. Ev träffa Madde efter jobbet. Har möte imorgon på jobbet, sen är det nog en vanlig arbetsdag. Skönt! Ska ev jobba nästa helg. Behöver pengar till min reskassa! 
Nä nu ska jag sova. Ha de gott! 




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0