Vem gör mina headers?

Ida heter hon, hon är även en gammal medryttare faktiskt. En av mina bättre faktiskt! Kan starkt rekomendera henne till er som söker. Hon gör de man kommer överens om, tar egna insiativ (på ett bra sätt) Betalar i tid, och utan strul! Frågar ALLTID! 
Sen tog hon hand om min häst kanonbra, kunde verkligen lita på henne. Tyvärr hade jag inte henne så länge då jag bytte stall och det blev för långt för henne att åka. Men den dagen jag skaffar ny häst är hon den jag frågar först.
Ida har gjort mina headers i flera år, idag driver hon en blogg där hon säljer headers. 
Den är nystartad så vill därför länka henne så hon kan komma igång, hon är snabb!! 
kika på hennes blogg, hon gör superfina headers och du får själv vara med och välja. 
 
headerssaljes.blogg.se
 
Här har ni min gamla, lite enklare än vad jag har idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0