En dröm gick i uppfyllelse

Igår ja, men fyfan vilken träningsvärk jag har idag!! Hela benen, ryggen, magen och armarna. Har inte "ridit"'ordentligt på två år. Igår fick jag som sagt rida en av René Flück's hästar och dessutom rida för honom!! Det har varit en dröm, sen 2-3år tillbaka. Igår gick den i uppfyllelse. Fick rida en häst på typ 170cm, muskler som jag vet inte vad. Shit va stor den va! Jag som tyckte att nighten på sina 171cm är stor. Men varmblodig är ju mindre i kropparna än vad halvbloden är (oftast) dehär va en riktigt stor häst. Utan att vara speciellt tungriden. En mycket trevlig häst, skulle kunna se honom som nån form av läromästare. Det va väldigt mycket häst å rida så det är ingen häst man bara åker med på. Hoppade en kort bana 3-4 gånger, sjukt kul att få hoppa igen! Hade  dock önskat att jag gjorde bättre ifrån mig då jag vet att jag kan bättre. Men man rider väl aldrig en häst klockrent första gången? Inte jag iaf, det tar 3-4 gånger innan man hittar knapparna. 
Gårdagen va en bra dag och jag kommer leva länge på det! Dock inte träningsvärken, har har ni ett par snygga bilder på René och några av hans hästar! 




Snacka power, vilka hästar han har!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0