Tjenare

Sitter på bussen från mr, är på g till jobbet. Börjar tio idag (röddag) 
Börjar bli ganska trött, skulle behöva en dag ledigt. Har jobbat 38 timmar i helgen, nu ska jag jobba mån-lördag ledig på söndag, sen mån-fredag. 
Men det blir iaf bra pengar, känns jävligt skönt! 
Har faktiskt inte så mycket mer å säga än att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Jag jobbar, åker hem, duschar och äter mat sen sover jag. Går upp och jobbar, åker hem, sover. Hinner fan inte ens träna, sjukt irriterande. När det är så mycket man vill. Och speciellt när man har en hobby som tar så mycket tid.. Saknar hästarna.. Men har tyvärr inte så mycket val just nu.. 


Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0