En dag kvar!

Sen får jag vara ledig en dag, sen jobbar jag 5 dagar till. Vilket betyder att jag ska jobba extra imorgon, det kostar att ligga på topp. Man måste jobba å slita om man vill göra de roliga oxå! 
Min sommar ska bli historisk, jag och Daniel ska ha en romantisk sommar har jag bestämt, årets skatteåterbäring räddar min semester iaf måste jag säga, får se vad det blir bara, weekend, eller kanske nån lite längre resa. Märker ni hur taggad jag är på att resa? Känns som att jag nämner det i varje inlägg haha!
Tillbaka till verkligheten då.. Imorgon jobbar jag 7-12 + insläpp. Ska rida under dagen oxå. Red goggi idag efter jobbet, körde mycket öka och minska, han va grym i galoppen. Men fan va jag fick kämpa, kommer ha träningsvärk imorgon, love it! 
Nää.. Nu ska jag sova, däckar när som helst! Puss och kram 


Yeeeeeah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0