Jag är så taggad!

Hej! har precis suttit och pratat med pappa ang montén och min igångsättning inför det. Skönt att han bryr sig och stöttar. Har faktiskt aldrig varit såhär laddad på något på väldigt väldigt länge. Får nästan samma känsla som under mina år som basketspelare, när man ska möta en lag som är jämlika eller kanske bättre än sitt eget lag. Och man bara längtar till dedär ögonblicket när matchen börjar och det är nu det gäller.
Har ungefär samma känsla med montén nu, ska rida en häst som har sprungit in ett par 100 tusen. Det är bara mina muskler som ska jobbas upp lite, har två veckor på mig.Och min utrustning är perfekt, jag har allt jag behöver! 
Nu kör vi!! 


Kommer dock sakna min fina Ylva, och rocksta gänget. Har självklart varit en trygghet att ha med dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0