Söndagsgöra..

Tjabba! Håller på att städa mitt rum, fixar med papper. Var sak på sin plats. Tänker är att jag ska besöka Ikea när lönen kommer så har rensat lite. Allt ska ner från väggarna, nya byråer kommer! Pappa eller Daniel ska även få måla om mitt rum. Vitt ska det va! 
Har hållit på sen 5 tiden, har rensat på ALLA plan, papper, smycken, kläder, hästprylar, träningsgrejer. Men det är faktiskt helt okej att städa/fixa när man har grym musik i bakgrunden, kära spotify! Imorgon börjar en ny vecka, kör utsläpp imorgon vid 7. Jobbar som vanligt sen vid 19 tiden ska jag rida lektion för Ida, ska bli grymt! På tisdag ska jag till frissan, dags för å byta färg! Ni kommer aldrig kunna gissa! Hoppas jag blir nöjd!! Nä nu ska jag fortsätta, Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0