Svar till Anonym

Kommentar från anonym ang inlägget: Haters gonna hate:
bara så du vet så kan man inte lita på din boy, han va ju min ett tag.. Haters gonna hate
 
Det va ett bra försök, att folk alltid ska/vill förstöra för dom lyckliga..
Tur då att jag och min lilla mr är så starka då, finns inte nån människa i världen som kan splittra på oss. 
Förstår bara inte de roliga.
Och om han skulle ha varit "din" en gång i tiden.. Ah men grattis, "synd" att det tog slut, eller inte. Han har haft andra, jag har träffat andra. Vi båda är människor. 
Men sen så tror jag inte på din lilla kommentar heller, för då hade du inte varit anonym. 
Du kanske önskar att han vore din, men de är du inte ensam om lilla vän.
Som sagt, haters gonna hate :)
he´s mine!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Pinsam kommentar!
Sorgligt med sånna fega människor som bara är avundsjuka!
Jag vet att ingen kommer kunna splittra e, för ni är ett starkt par! :) <3

2014-03-12 @ 16:54:45
URL: http://nattstad.se/fannyrickardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0