Tankar ang montén

Hej och hallå! En nyduschad Alma sitter här och bloggar. Beställde montéprylar för ett par tusenlappar igår. 
Ska bli kul att hämta ut paketen fast ändå inte. Har egentligen ingen lust att lägga ut dom pengarna just nu. Men jag måste samtidigt ta min licens. Ska faktiskt bli sjukt roligt att dra igång igen! Har en grym pappa som stöttar och tjatar ang min licens. Vilket jag faktiskt uppskattar, att han engagerar sig. Det är viktigt. Jag har ju alltid annars haft Lotta som stöttande "förälder" 
Men idag ser min livssituation annorlunda ut. Finns både bra och mindre bra fördelar med det. 
Idag finns även Daniel i mitt liv,igen. som faktiskt oxå stöttar och tycker att jag ska ta licensen. 
Vilket jag kommer göra, jag har 3 lopp kvar och ett prov. 
Frysen är klar och 12 lopp är godkända. 
Jag längtar faktiskt! Montén va en stor del av mitt liv i höstas. Vill försöka hitta tillbaka dit.. 
Bara hästen som vi väntar på nu, han är inte i Sverige för tillfället, kommer hem om 8-9 dagar. 
Måste träna upp mina montémuskler!! Så jag orkar rida, kommer ha en väldigt het och svår häst nu. Många som åkt av honom, läskigt!!! Men som sagt, ska bli sjukt roligt! Can't wait.


Riktigt power!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0