En arbetsdag kvar sen går jag på långhelg!

Hallå alla glada! Sitter på tåget mot jobbet nu ska jobba ett kort pass 10-15 sen går jag på helg. Är ledig fre, lör och söndag. På söndag tar vi även emot Linköping på hemmaplan. Serieledarna, men vi är väl förberedda. Vi gick även nya system igår som vi körde på träningen. Hela helgen går ut på att peppa inför söndagen! Imorgon blir det middag hos Linnea, lördagen blir oxå lugn har dock inga planer. Men som sagt, vila inför söndagen. Har dessutom slitit ut ett ledband i mitt högerknä så jag ska verkligen ta det lugnt! Göra mina sjukgymnastövningar!! Är rätt slarvig med de.. Aja, får skylla mig själv sen om skiten går av helt. Nog om de, som sagt jag ska jobba idag sen bara ta det lugnt, städa och tvätta lite där hemma. 
Va rädda om er nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0