Myskväll

Hallå mina kära! Hoppas att allt är bra med er, med mig rullar det på. Dagarna går och vardagen blir ljusare! Samtidigt som jag inte tänker låtsas som att allt är bra. Men ibland kan jag verkligen känna mig ensam, och ibland är jag världens lyckligaste människa! Det svänger lite just nu. Men i stora drag så är jag en väldigt väldigt lycklig tjej! Jag är rik på vänner, har en grym familj. Vad mer behöver kan, egentligen? För mig är de det viktigaste. Dom som verkligen bryr sig, ALLA dagar i veckan. Dom som faktiskt tar sig tid att fråga hur man mår, hur dagen har varit. Ser behöver det absolut inte vara varje dag. Men man känner på sig vilka som är äkta å inte. 
Blev ett litet halv deep inlägg nu. 
Men iaf, har suttit inne på mitt rum med grym musik (som vanligt) å så har jag "pysslat" med mitt egna fotoalbum. Jag köpte faktiskt ett block av nå slag som jag sedan har limmat in bilder och skrivit egen text i. Har ett album som heter: almas busbok. Haha i den boken finns bilder å text som många skulle ångra sig att dom såg/läste. Nej det är inga nakenbilder på mig haha! Lite halvnaket kanske, men inte på mig, snarare nån polare hit å dit som blev lite för "varm i kläderna" haha! Tänker inte avslöja för mycket då boken är lite halvprivat, låser faktiskt mitt rum varje gång jag lämnar huset nu för tiden! De är grovt! 
Men jag tänkte ge lite mildare smakprov:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0