GOD JUL ;D

HOEHOEHOE! finns det några snälla barn här?
Vilken härlig jul det blev inte så tråkigt som ja trode men såklart tröstade alla julklappar gott. jag fick kankse inte så mycket som jag önskade mig men jag blev glad ändå. Men jag fick den jag önskade mig mest av allt. en ny mobil och de fick jag av pappa, saknar dig.snart kommer han hem igen på torsdag faktiskt! längtar..


julklapps listan jag fick 07.


1 Ny mobil
2 smink
3 kläder
4 en halsduk
5 en nessesär
6 min älsklings deo(A)
7 fotoram
8 en ny b.h
9 massor av trosor
10 body butter (cocos)
11 en bok
12 bad skumm, me like
13 pannlampa
14 pengar
15 högtalare till mobilen
16 presentkort från h&m 200 kronor
17 en ny baksetväska
18 2 ny hagatröjjor
19 nytt solpuder
20 en foundation-borste


sen är det säkert någor ja glömt
men ja vill tacka er som köpt en julklapp till mig ;)
gulligt


tack för en mysig jul


GODJUL & GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0