snart lov!

skönt de ska bli med lov.  Ska inviga lovet med att åka till stallet och rida mysigt. Det är en del av mig så jag förstår inte folk som klagar och tycker att hästar bara är för töntar? Men jag tror inte att dom förstår att det är en del an mig och att jag inte skulle klara mig utan de. Efter stallet så ska jag åka till handen tror jag och kolla julklappar till syrran och mamma. Fast jag tror redan vad ja ska köpa till syrran och den affären ligger i stan så då kan jag ändå inte köpa nått. fast vem vet jag kankse hittar något roligare :) Justre idag körde vi , vi = klassen laserdome, asså de måste vara bland de roligaste man kan göra. Mitt lag förlorade... men de gör inget för jag ska köra snart igen. På lovet om jag får pengar. aja ska i alla fall köra med grabbarna i klassen ett natt pass kostar 150 kr. tycker att det är en jättebra pris. Nu ska jag göra lite andra saker. Skriver nog imorgon.

p
uss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0