gissa vem jag menar..

tips: hon bor i stockholm.. nära haninge.


jag tycker att hon är en vidrig fjortis som har push up 24 timmar om dygnet. Hon har foundation/idomin på läpparna som man hade själv för ca 2 år sen. om inte ännu längre bak i tiden. Hennes hår är sönderblonderat och det ser inte naturligt ut för fem öre.. Hennes beteende är så jävla fjortis så det inte är sant.
tycker synd om den bruden. kommer få en feting av någon snart. hoppas snart..
vem tror ni att jag tänker på ?
gissa på ni. Den som svarar rätt kommer att vara med i mitt nästa inlägg ;D
kram / alma

Kommentarer
Postat av: Anonym

dessie!

2009-04-30 @ 14:03:44
Postat av: alma

hahahah rätt!

2009-04-30 @ 17:25:57
URL: http://almaiihere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0