hemma, snart kommer Pernilla

Sitter hemma och väntar på att Pernilla ska komma. Vi ska gå och köpa godis och sen ska vi spela guitar hero tror ja.
eller så kollar vi på någon film. jag vet inte. Ska kolla med ''peppe'' när hon kommer. Hon lär ju komma när dom helst. Hon skulle åka från skogås vid 9. Hennes pappa skulle köra henne så hon är nog här snart.
Imorgon ska jag åka och köpa skor i handen. Då ska jag köpa tyg skor.
fan.. det här blir mina 3dje skor den här månaden. Men om man tänker efter så behöver man ändå skor.
Jag börjar nog att bli beroende av skor.. de är inte så bra..
vad är du beroende av?
svara gärna.

pernilla och jag från sommaren 08, saknar..
se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0