ska sova snart, så godnatt

tack för alla er som läser min blogg! utan er så är det inte kul att blogga. Det blir roligare och roligare för var dag som går. Så fortsätt att gå in på min blogg, och kommentera också. Det blir roligare för mig och för er att läsa.
Idag på träningen gick det super! Det var en ganska lugn träning, men ändå inte. ska upp på mitt rum och  lyssna lite musik. Och sen ska jag träna magen också! åt nyss pizza!! får nästan lite ångest! vadålite ångest Ama? MYCKET ångest Ama!
ne usch. Kan inte sitta här och skriva att jag börjar bli fet. Det är lika bra att börja förbränna än att sitta här.
ska bara ta morgondagens planer.
Först skolan såklart.
sen blir det handen, ska köpa kläder och skor.
kommer nog hem vid 5 tiden.
Så vi hörs då.

kraam och godnatt! // Alma


Kommentarer
Postat av: camilla

sov gott :)

2009-04-16 @ 22:18:26
URL: http://skyttman.blogg.se/
Postat av: camilla

sov gott :)

2009-04-16 @ 22:18:30
URL: http://skyttman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0