skor

såg dom här skorna för några veckor sen på någons blogg.
Sen hittade jag dom i en skobuik. Tycket att dom är skitballa. Vill ha dom, men jag vågar inte köpa dom pga att jag kommer bli typ 2 tusen meter. Dom har ganska hög klack!
Men för er som är lite kortare än mej. Dom här skorna är skitfina och jag tycker att ni ska köpa dom!!
Det är ett måste, dom är verklien skitsnygga!

sjuktsnygga! Tänk dom till riktigt bruna ben!
så snyggt!!

ska ta en dusch nu, sen tänkte jag gå och lägga mej.
blir nog ett litet godnatt.
men ses sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens fråga: vilken är din favorit tv-serie? (:

kram

2009-04-14 @ 21:41:53
Postat av: maja

dagens fråga: vilken är din favorit tv-serie? (:

kram

2009-04-14 @ 21:42:14
URL: http://anderssonmaja.blogg.se/
Postat av: madde

något för bella ? :D

haha skoja

2009-04-15 @ 00:03:42
Postat av: alma

hahahaha!

2009-04-15 @ 18:18:26
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0