Stora emodagen

hej på er!
idag är det skärtorsdag som betyder stora emodagen! Grattis alla emosar, idag får ni skära er hur mycket ni vill, grattis!
Själv vankade jag nyss, inatt dömde jag att jag åkte fyrhjuling och att jag ramlade av på en grusgång så jag fick grus i hela ansiktet!!
och mina kompisar bara skrattade åt mej..
Sen drömde jag att jag och bea blev osams och att vi slogs på mitt rum. Fan va jag grät inatt. Vill inte bråka med henne igen. Det räcker med en gång. Så jag blev jätteledsen när jag vaknade för jag trode att vi var osams. Men sen kom jag på att det inte var så.
Det var jätteskönt. Idag ska jag städa huset för vi sa ha middag idag. Farfar och mina fastrar kommer och farfars fru!
Vi ska grilla osv. Kommer bli jättemysigt. Juste sen måste jag packa, imorgon åkter jag till landet. Och för er som inte vet så ligger det i hudiksvall. Pappa bygger ett hus där.
kan fixa en bild imorgon när jag skriver sista inlägget innan vi åker. Jag kommer hem på söndag igen. Så det är på lördagen som jag inte kommer skriva nått.
Men ni klarar er!
Men ni får fortsätta att läsa min blogg fast jag åker bort.
Nu måste jag äta något sen ska jag och anders(bror) gå ut med hunden.
Skriver mera sen.

inget kan skilja oss åt bea<3
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0