taget från beafisen<3

gick nyss in på beas blogg och såg en roligt sak som jag också ville göra eftersom att jag inte har något att göra.
tänkte också skriva lite om det lite större bloggarna.
tex


Isabella Blondinbella Löwengrip
Först så tyckte jag inte alls om bella. Men sen när jag gick in på hennes blogg oftare så började jag att gilla henne.
Jag tycker om hennes liv. Och jag tycker om henne också. Hon är en söt tjej som har fina kläder :)



Alexandra Kissie Nilsson
Jag älskar hennes blogg. Men dock så hatar jag henne. Visst det är onödigt att hata någon man inte känner.. Men jag hatar henne ändå :)



Amir Gaybloggen Akrouti
jag älskar hono, och jag tycker om hans blogg också. Han är en så skön kille. Honom gillar jag stort!


Desirée Dessie Nilsson
blää hatar.
men hennes blogg är helt okej.

Paulina Paow Danielsson
först hatade jag henne men nu när hon börjat umgås med amir och kissie lite så har hon mognat. Så förtsätt att umgås med äldre!

Kenza Zouiten
gillar henne men jag tycker att hon har börjat kröka ganska mycket. Vilket inte är något fel. men ta det lite lugnt.

Stinalee
jag älskar henne, och hennes liv. Hon är en mysig tjej med söta hundar och jättefina kläder.
stina är min favorit!

nu ska jag sova.
godnatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0