too my best friend*

Hej bästis tänkte skriva ett inlägg om dej. bara för att du betyder så oerhört mycket för mig. Vi träffades nyss och det kändes så bra eftersom att jag har saknar dej.  Den finns så mycket jag vill säga dig men jag hinner inte, mamma kommer snart med donken middag. hehe. Anyway du är den snällaste, sötaste, roligaste jag vet. Du är min bästavän. Du är den bästa av dom alla. Du är alltid glad när jag träffar dej. Inte för att det är så ofta.. Men dom gångerna vi ses har vi alltid kul! Och, du ställer alltid upp. Och du försöker alltid göra ditt bästa! Jag hoppas att du tar åt dej nu.
För det är dej jag skriver om Cornelia.
Cornelia Magnusson Bästis Koch.

Det är de jag kallar dej<3

till viola:  jag vet att du läser min blogg :) vill bara att du ska vara stolt över Cornelia som är en underbra bästis



Kommentarer
Postat av: Cornelia

ååh jag älskar dig! Och om du inte har nåt särskilt för dig på typ söndag så kan vi väl hitta på nåt då :D

2009-06-04 @ 14:01:53
URL: http://correishere.blogg.se/
Postat av: viola

Ja, jag är jätte stolt över mina söta tjejer och är glad att hon har dej som bästis Alma! XD





2009-06-04 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0