skön halvdag

hejhej. har nyss kollat på Blood diamond. En jättebra film, älskar den! kollade inte på hela kollade lite i måndagskväll också. Så jag åt lite godis och kolloade klart på dom 37minutrarna som var kvar. Nu sitter jag här, sna plugga engelska som jag har tills imorgon. Juste har haft halvdag idag. så ja slutade 11. Eller halv 11 till och med. Så jag åkte hem när vi hade ätit i matsalen. Jag har bara bloggat i den andra bloggen och kollat på film. och sen var jag iväg en sväng ute med hunden och köpte godis.
så de är de jag hr gjort idag. men som sagt , ska plugga nu och sen halv 8 är det basket i brandbergen som jag ska gå på. Med pappa och syrran. Vet inte omm jag hinner skrva för jag måste plugga en del nu.

men jag skriver nog när jag kommer hem , om jag orkar.
men om inte annars hörs vi imorgon.

kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0