En bränd mobil..

haha nu ska jag berätta om min gårdag. Jag var med Johanna och bea igår på match som vi förlorade med jag vae glad/nöjd efter matchen. Jag tycker att vi spelade ganska bra.
Men efter matchen åkte jag hem och duschade. Sen körde pappa hem mig till johanna där vi fixade oss i några timmar. Sen kom Robin, Sander och Bea och hämtade oss. Sen mötta vi upp Krilla, Kenneth och Elli så åkte vi till Norrby för att grilla lite. Å jag... Som är jättedum tappade min mobil i elden!! Så jag hoppade runt och skrek på Sander som stod brevid mig att han skulle ta upp den. Vilket han gjorde med händerna! Tack!
Och nu funkar den bra men den har lite brändskador ;)
Haha. Sen drog vi hem till Robin och krilla och tog det lugnt vi kollade på film osv.
Sen drog vi till Dalarö för att vi hörde att det var fest där men det var det inte så vi drog hem.
Johanna sov hos mej inatt och idag har vi kollat på film och ätit chips och dipp :D
Nu ska vi snart börja fixa oss vi ska till trollbäcken och grilla med några av maddes kompisar. Det blir nog mysigt. Men vi hörs lite senare.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0