Dagens ridpass

Dagens ridpass: Idag blev det litet kort pass, det blev markarbete. Han har inte hoppats sen jag hade honom sist vilket är 09. Och jag har inte hoppat sen i slutet av sommaren och jag red senast i julas.. Men jag tycker att det gick så bra ändå. De t är lite rostigt men det kommer!
Mikkis va med och filmade idag. Hon fick faktiskt en video när jag åkte av.
Övningen va lägg en bom innan hindret och en galoppbom efter. Hindret va ett litet kryss på ca 40cm.
Men det räcker för att vara i början av hans utbildning. Jag måste börja om med allt eftersom att han har tappat alla muskler under tiden han stod i Linköping.
Men förutom att jag åkte av idag så gick det bra faktiskt. Han gick i form i både skritt och trav.

Bilder! OBS! ser ur som fan men jag garvar lika mycket varje gång jag kollar!
se och njut!




Hahaha så jävla kul!!

Videon! OBS! som sagt så har han inte hoppats på 2 år och jag har ingen vidare hoppteknik för tillfället. Men vi ska börja träna hoppning oftare!





Nu sitter mikkis och jag å kollar på tv och garvar åt videon, vilket ni förstår!
Sen blir det laga käk och slagga.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah va söt almis :D

2011-04-06 @ 23:01:02
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
Postat av: ..

sämst du är ! Ser ut som en liten sjuåring som ska rida markarbete för första gången. Vart är den raka ryggen? sitter och flaxar med händerna i varje travsteg och ingen balans för fem öre. Haha riktigt pinsamt..

2011-04-07 @ 14:45:16
Postat av: Stekarn

Alma, kul att du bjuder på en bra uppvisning ;) kommer fortsätta njuta av de här. haha :D

2011-04-07 @ 15:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0