Natti

Hello. Ligger i sängen nu, ska gå och lägga mig.
Imorgon är det skola, sen ska jag lämna tillbaka ett par skor sen blir det stallet.
Sen ska jag tillbaka hem vänta på pappa så ska vi åka och prata med tjejerna som hyr jossans stall där vi är suga på en boxplats. Troligtvis så flyttar vi redan på Söndag.
Ska bli skönt att få hem honom till Tungelsta, kommer bara ta en kvart max 20 min att gå till stallet.
Där finns det bättre ridvägar, bättre ridbana tycker jag, inte lika mycket trafik, och det finns flera ridhus i närheten. Troligtvis med lite billigare ridhuskort.
Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca • Foto

Sv: Det är jag ganska säker på att man får. Min kompis köpte egen häst och hon var med på några träningar. Mejla henne och fråga, [email protected] :)

2011-04-29 @ 05:54:58
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0