Viktig match imorgon

Tja! hade inte riktigt ork att blogga igår.
Idag har jag inte haft tid, har haft skola sen har jag varit i Farsta med maddan.
Sen har jag varit nere på vaskos och käkat med la familja. Trevligt.
Imorgon har vi viktig match så jag ska chilla hemma ikväll. Ska troligtvis träffa mr guld också om han inte ska ut på nå fylleäventyr. Annars kommer han väl inatt, fan vet jag haha!
Nej men det ska bli riktigt kul med match me lite fart i. Vi ska möta 97or som spelar elit men spelar också i våran damserie för att få lite tuffare motstånd. Är jävligt taggad!
Men kommer få ryck om vi förlorar mot några jävla fjortisar!
näe nu ska jag lägga mig på soffan och dö lite.
Hörs sen!


årets lagfoto.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Swanish

Hahha! Vaskos!

2011-12-18 @ 16:34:33
URL: http://Jenswan.myshowroom.se
Postat av: Laks - den djurrättande feministen

Åh jag spelade också i lag förut, kan sakna det ibland. Jag körde innebandy dock :P Hur fungerar ert lag? I mitt var det bråk och oreda hela tiden. Vi va dessutom typ sämst i serien också för alla förutom jag och en till var totalt oseriösa...

2011-12-22 @ 21:47:03
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0