Basket

Hej! Kom hem från träningen för en stund sen. Ska blogga, käka sen in i duschen och sen blir det sova.
Tränade med 95orna idag. Det var jobbigt som fan men det var också hur kul som helst.
Johan höll i träningen så det blev en del springande. Men det var inga sura miner för de. Vi sprang på som vi skulle.
Det gick jättebra idag fast det var jobbigt. Jag brukar alltid bli skitsur när vi har jobbiga träningar. Men eftersom att det gick så bra idag så va jag glad hela träningen. Hahah förlåt ebba men måste bara skriva att jag blockade henne 2 gånger ;) haha.
Aja nu ska jag käka.
Hörs imorgon.


gammal krambild på gamla laget.
Typ från 07 när vi slog Blackeberg med 1p i semifinalen.
Blir så glad när jag ser bilden, den sprider lycka!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar dom där vitalslim bra;)

2011-01-18 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0